۲۹ واحد صنعتی در گیلان با بیش از ۷ میلیارد ریال هزینه از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر  ۲۹ واحد صنعتی در استان با بیش از ۷ میلیارد ریال هزینه، از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

او همچنین از گازرسانی به ۲۳ روستای مناطق سخت گذر و کوهستانی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود:  طرح گاز رسانی به ۲۳ روستای سخت گذر و کوهستانی استان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد و تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در گیلان به ۲ هزار و ۸۰ روستا افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان ،  با بیان این که برای گاز رسانی به این روستا‌ها بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: با اجرای این طرح، ۱۳ روستای رودسر، ۴ روستای لنگرود، ۳ روستای سیاهکل، رودبار، لاهیجان و املش هر کدام یک روستا گازدار می‌شوند.

حسین اکبر افزود: با گازدار شدن این ۲۳ روستا، هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و بهره مندی از گاز طبیعی در روستا‌های گیلان به حدود ۹۶ درصد خواهد رسید.

او گفت: با گازدار شدن روستا‌های جدید در دهه فجر، تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به حدود یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد خانوار‌های شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.