با حضور نماینده ولی فقیه در فارس طی مراسمی به مناسبت ولادت خجسته حضرت زهرا (س) از بانوان خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع) تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در آیین تجلیل از بانوان خادم حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: حضور زن مسلمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی و خانوادگی، امروز به گونه‌ای است که چشم دنیا را به خود خیره کرده و بسیار جای شکرگذاری دارد.

او بیان کرد: شما خدام محترم افتخار هم چادری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها را دارید و مایه مباهات است که ارتباطی قلبی یا نسبی به حضرت زهرا (س) پیدا می‌کنید.

آیت‌الله دژکام با تاکید بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران و مجاوران این بارگاه منور، گفت: اینجا خانه اهل بیت علیهم السلام است و زائران آستان مقدس باید در نهایت آرامش و آسایش از معنویت این فضای روحانی بهره‌مند شوند، لذا خدام از هیچ کوششی برای تکریم زائران حضرت نباید فروگذار کنند.

او اظهار کرد: سختی‌هایی نیز در این ارائه خدمت بوجود می‌آید که یقینا اجر اخروی بسیار برای شما درپی خواهد داشت و سختی‌ها را برای شما قابل تحمل می‌کند.

امام جمعه شیراز ضمن تشکر از عملکرد خدام حرم مطهر بیان کرد: بنده برای خودم این افتخار خدمت گذاری به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام را از هر چیز دیگر بالاتر میدانم و آرزو می‌کنم به برکت این ایام عزیز، خداوند متعال، بیماری و سختی‌ها را از همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان دور کند و فرصت خدمتگذاری به اسلام و مسلمین را به همه ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار