سردار فلاح زاده گفت:مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان و نابودی داعش تبلور اندیشه های ولایت فقیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سردار فلاح زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس امروز در پنجمین همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قم گفت: تا زمان اهتزاز پرچم اسلام بر بلندای قله رفیع کرامت دست از ایستادگی در برابر مستکبران بر نخواهیم داشت.

او با اشاره به پیشرفت و توسعه کشورمان پس از انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در پرتوی اندیشه‌های ناب اسلامی و به رهبری ولی فقیه به جایگاه درخشان در سطح جهان دست یافته است.


سردار فلاح زاده  با بیان دستاورد‌های پزشکی، صنعتی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایران در ۴۲ سال گذشته، رشد باسوادی، ارتقای علمی، توسعه دانش پزشکی، خودکفایی نظامی را نتیجه رهنمود‌های ولایت فقیه عنوان کرد.


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس،  امام خمینی (ره) را احیا گر آموزه‌های بزرگ اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب تشیع عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) خدمات بزرگی به اسلام، تشیع و ایران کرد و گرایش مردم در قاره اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا به اسلام از نشانه‌های مکتب خمینی بزرگ است.


او خنثی کننده تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را حاکمیت  ولی فقیه دانست و افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی و ستمگری مستکبران عالم، از آموزه‌های اسلام ناب و پیروی از ولی فقیه است.


سردار فلاح زاده  مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان و نابودی داعش را تبلور اندیشه های ولی فقیه دانست و افزود: هنر ولی فقیه است که مجاهدان راه خدا در برابر صدام ایستاده اند و طومار داعش را پیچیدند.


در پایان این مراسم از دو کتاب شعر کبوتران حرم در رثای شهدای مدافع حرم و شقایق‌های باران خورده با موضوع فرهنگ انقلاب اسلامی رو نمایی شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار