سردار فلاح زاده گفت:راه حاج قاسم در حمایت از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار و زیاده خواهی قلدران با قدرت ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار فلاح زاده،معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت که امشب در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام و به خصوص آمریکای جنایتکار بدانند راه شهید سلیمانی در بسیج جهانی مسلمانان برای مبارزه با کفر با قدرت ادامه دارد.

او افزود:ادامه دهندگان راه حاج قاسم نمی گذارند هیچگاه تحقق اهداف و تلاش‌های آن شهید والامقام و دیگر شهدای مقاومت در مبارزه با زورگویانی که بدون هیچ منطقی مسلمانان را قتل عام و مردم بی گناه را سوزانده و یا زیر آوار خانه هایشان به خاک و خون می‌کشند ،متوقف شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در ادامه تاکید کرد: راه سپهبد شهید حاج قاسم در حمایت از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار و زیاده خواهی قلدران بی منطق و بدخو با قدرت ادامه دارد.

فلاح زاده با بیان این که دشمن شناسی، اخلاص، تقوا، صداقت، شجاعت، ولایت مداری و خداباوری شهید سلیمانی برجسته بود ،گفت: حرکت، فکر، جهاد و قلم آن شهید غیر از خدا چیز دیگری نبود و این موضوع باعث شد تا او بتواند در عرصه جهاد بدرخشد و مدیریت مقتدرانه در جبهه مقاومت داشته باشد.

در پایان این مراسم که میهمانانی از عراق، لبنان، بحرین، پاکستان و آرژانتین نیز حضور داشتند با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و فرماندهان نظامی و انتظامی استان از کتاب عکس سردار سپیده و اطلس لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع) قم رونمایی شد.

در کتاب عکس سردار سپیده تصاویر وداع باشکوه مردم قم با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار