مدیرکل زندان‌های استان قزوین از آزادی هشت زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در اجرای پویش نذر هشتم در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا جهانگیری،مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: پویش نذر هشتم با موضوع آزادی ۸ نفر زندانی نیازمند، به همت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (عج) بسیج سازندگی تهران بزرگ در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح پویش نذر هشتم به نیت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در هشتم هر ماه در زندان‌های استان اجرا می‌شود که این ماه شامل تعدادی از زندانیان استان شد.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: در اجرای این طرح ارزشمند و معنوی ۸ نفر از زندانیان نیازمند از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

جهانگیری افزود د: در این طرح علاوه بر آزادسازی زندانیان، از منزل ۴ خانواده زندانی بازدید و ضمن دیدار با خانواده آن‌ها و اهداء بسته معیشتی و کارت هدیه، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌هایی و انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌ها و موسسه‌های خیریه بتوانیم تعدادی بیشتری از زنیان غیر عمد را آزاد کنیم.

قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) یکی از مجموعه‌های وابسته به سازمان بسیج سازندگی است و ۵۰ گروه جهادی و هزار و ۵۰۰ بسیجی را در ۳۱ استان کشور ساماندهی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.