۶۰ درصد سرخوشه‌ها مشخص شدند

فرماندار یزد گفت: بیش از ۶۰ درصد سرخوشه‌ها مشخص و کارت شناسایی آن‌ها از مرکز بهداشت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در چهارمین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاه‌های عملیاتی سلامت محله محور پیشگیری و مقابله با کرونا، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد گفت: سه ناحیه مقاومت و قرارگاه‌های عملیاتی تحت پوشش این نواحی کار خود را در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد آغاز کردند و تاکنون ۴۰ درصد کار پایش را انجام دادند.

او افزود: فعالیت قرارگاه عملیاتی در شهرستان یزد آغاز شده و تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی مشخص شدند.

رستگاری با بیان اینکه سرخوشه‌های تیم‌های مراقبتی کار خود را آغاز کردند، گفت: بیش از ۶۰ درصد سرخوشه‌ها مشخص شدند و کارت شناسایی آن‌ها از مرکز بهداشت صادر شده است.

این مسئول با اعلام اینکه پایش اطلاعات خانوار‌ها در سطح محلات در حال انجام است، بیان کرد: سرخوشه تیم‌ها و نیرو‌های بسیج دارای کارت شناسایی هستند و از طریق تلفنی یا مراجعه حضوری به پایش خانوار‌های محلات می‌پردازند.

رستگاری با تاکید بر همکاری مردم در طرح محله محور مقابله با کرونا، عنوان کرد: با توجه به درخواست ناحیه مقاومت بسیج، از مردم درخواست می‌شود با نیرو‌هایی که دارای کارت شناسایی هستند، همکاری لازم را جهت پایش وضعیت بیماری کرونا در محلات داشته باشند.

او بیان کرد: سه ناحیه مقاومت و قرارگاه‌های عملیاتی تحت پوشش این نواحی کار خود را در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان یزد آغاز کردند و تاکنون ۴۰ درصد کار پایش را انجام دادند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار