رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر گفت: طرح محله‌ محور شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی بسیار خوب و اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر در نشست شورای سلامت شهرستان گفت: باتوجه به اینکه بیماری کرونا یک بیماری ناشناخته است، عملکرد ستاد و مجریان طرح‌های پیشگیری و مقابله و کادر بهداشت و درمان در شهرستان قابل‌قبول بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر افزود: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی بسیار خوب و اثرگذار بوده و شهرستان اشکذر عملکرد موفقی در اجرای این طرح داشته است.

او در ادامه اظهار داشت: طرح‌های اجرایی با هدف مقابله با کرونا باید پاسدار سلامت مردم باشد و نهاد‌های مختلف با بسیج امکانات خود در کنار دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها برای این مهم با جدیت تلاش کنند.

هادی نسب بیان کرد: انتظار داریم حداکثر در اوایل سال آینده دغدغه چندین ساله شهرستان در حوزه درمانی به پایان برسد و با توجه به اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل مرکز درمانی حضرت ابوالفضل (ع)، طبقه دوم این مرکز نیز طی روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین با توجه به رفع مشکلات پیش روی بیمارستان حضرت زینب (س) و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی با هدف جذب نیروی انسانی آن، امیدواریم این بیمارستان نیز در هفته سلامت سال آینده افتتاح و راه‌اندازی شود.

دیگر اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اشکذر نیز در این نشست به بیان اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای طرح‌های مقابله با کرونا و ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این رابطه پرداختند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار