ورود فناوری و سیستم عامل‌های جدید سبب شد خودرو فیات با ظاهری کاملا به روز شده از سال ۲۰۲۲ تولید شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا فیات می‌تواند در سال‌های آینده با یک مدل جدید ورزشی آغاز به کار کند؟ پاسخ به این سوال نامعلوم است، اما با این حال ممکن است این گروه خودروسازی تولید آن را از سال ۲۰۲۱ آغاز کند.

ورود فناوری و سیستم عامل‌های جدید می‌تواند مارک تورین را به تغییر برنامه خود و برنامه‌های آینده سوق دهد، بنابراین، ممکن است این خودرو قدیمی با ظاهری کاملا به روز شده از سال ۲۰۲۲ تولید شود. 

در اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ قرن گذشته، فیات Dino را به بازار عرضه کرد، یک اتومبیل ورزشی که برای کمک به خودروهای فراری ایجاد شده بود. در حقیقت، شرکت مارانلو برای دریافت تاییدیه مدل هم نام در گروه فرمول ۲ نیاز به ساخت تعدادی موتور "دینو" داشت. فیات دینو در بیش از ۷۶۰۰ دستگاه، با بدنه کوپه و عنکبوت، با موتور‌های ۲.۰ و ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۶۰ و ۱۸۰ اسب بخار تولید شد.

2022 فیات دینو؛ آیا اتومبیل ورزشی دوباره برمی گردد؟

اما چگونه می‌توان امروز یک اتومبیل اسپرت جدید فیات دوباره متولد می شود؟ اینطور که مشخص است این خودرو جدید با استفاده از پلت فرم CMP و با ابعادی مشابه ۱۲۴ Spider طراحی و تولید خواهد شد. می‌تواند یک سوپراسپرت با موتور جلو باشد که طول آن حدود ۴۱۵-۴۲۰ سانتی متر است و دارای دو صندلی خشک است. با استفاده از سیستم عامل فرانسوی، می‌توان موتور آن را با ۱۵۵ HP ۱.۲ PureTech شروع کرد و سپس به ۱۸۰ و ۲۲۵ HP ۱.۶ PureTech رساند.

2022 فیات دینو؛ آیا اتومبیل ورزشی دوباره برمی گردد؟

یک نسخه کاملاً الکتریکی با قدرت بیشتر از ۱۳۶ پیشرانه که امروزه در مدل های پژو ۲۰۸، ۲۰۰۸ و اوپل کورسا استفاده می شود، تولید خواهد شد. چنین مدل‌هایی می‌توانند با قدرت و جزئیات زیبایی بیشتر که به صورت سفارشی ساخته شده است، به همان نسخه Abarth نگاه کنند.

2022 فیات دینو؛ آیا اتومبیل ورزشی دوباره برمی گردد؟

خیلی خوب خواهد بود که این ماشین را با بدنه کوپه ببینیم. تکرار می‌شود که تاکنون اطمینانی از ورود خودروی اسپرت فیات وجود ندارد اما امیدواریم با گذشت زمان چراغی باز شود.

۲۰۲۲ فیات دینو؛ آیا اتومبیل ورزشی دوباره برمی گردد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار