بین ۲ خودرو از برترین برند‌های خودروسازی‌ جهان یعنی مرسدس بنز و بی ام و مسابقه‌ای هیجان انگیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، (BMW M۸ Competition (F۹۲ قدرتمندترین و سریعترین نوع BMW است که تاکنون تولید شده است. اتومبیل‌های جدید سری M اکنون به چهار چرخ محرک xDrive مجهز شده و عملکرد بسیار خوبی دارند و در جاده به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند. 

 M۸-Performance نمونه برجسته‌ای در این زمینه است، یعنی خودرویی قدرتمند، با سرعت بالا و علاوه بر این دارای ظاهری بسیار جذاب است. BMW هرگز ادعا نکرده است که M۸ به یک اتومبیل فوق العاده اسپرت نزدیک است، اما داده‌هایی که داده این نظریه را رد نمی‌کند و به معنای واقعی می‌توان گفت این خودرو فوق العاده اسپرت است.


بیشتر بخوانید


مرسدس-AMG GT۶۳ S ۴ دیگر خودرو مورد بررسی است که در این مسابقه به چشم می‌خورد. این خودرو یکی از قدرتمندترین محصولات مرسدس بنز است که در نسخه GT ۶۳ S به موتور ۴.۰ لیتری و ۸ سیلندر توئین توربو مجهز شده و قدرتی برابر با ۶۳۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۹۰۰ نیوتن متر را تحویل راننده می‌دهد.

مسابقه‌ای هیجان انگیز بین بی ام و و مرسدس + فیلم

دو مدل کوپه چهار در (BMW M۸ Gran Coupé F۹۳) در حال حاضر در این لیگ بازی می‌کنند. هر دو در حدود ۱۰۰ ثانیه به مرز ۳ کیلومتر در ساعت می‌رسند و می‌توانند چهار بزرگسال را حمل کنند. همه موتور‌های مرسدس بنز مجهز به سیستم غیر فعال کردن سیلندر AMG در زمان عدم نیاز به قدرت زیاد هستند. مرسدس بنز AMG GT ۶۳ S می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در ۳.۲ ثانیه طی کند. 

////

فیلم زیر نشان می‌دهد که یک M۸ کوپه و یک GT۶۳ S با یکدیگر رقابت می‌کنند و خودرو مسابقه بی ام و تنها از یک مزیت کوچک نسبت به دیگر خودرو برخوردار است، این خودرو کمی سبک‌تر از F۹۳ است و می‌توان گفت از لحاظ فنی با یکدیگر یکسان هستند. اما آیا گشتاور ۶۳۹ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر AMG می‌تواند در برابر گشتاور ۶۲۵ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر در M۸ مقاومت کند؟ بررسی این موضوع در فیلم زیر به خوبی  مشهود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار