فرماندار اشکذر خواستار روشن‌تر شدن برخی معابر در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با توجه به کمبود اعتبارات انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری شهرداری اشکذر و اداره برق شهرستان روشنایی خیابان امام در سریع‌ترین زمان ممکن تامین شود چرا که روشنایی این خیابان یکی از مطالبات بحق شهروندان است.

او افزود: با توجه به اینکه بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز راه ارتباطی روستا‌های بخش مرکزی به مرکز شهرستان بوده و زیر ساخت‌های اولیه به منظور تامین روشنایی ایجاد شده همکاری و هماهنگی دهیاری‌ها و اداره برق شهرستان در چارچوب قوانین و مقررات، می‌تواند راهگشا بوده و به تکمیل این پروژه بیانجامد.

هادی هادی‌نسب، ادامه داد: تسریع در برق‌رسانی و رفع مشکلات پروژه‌های درمانی شهرستان از جمله بیمارستان حضرت زینب (س) و مرکز درمانی حضرت ابوالفضل (ع) امری ضروری است.

او اظهار داشت: تسریع در خدمت‌رسانی به پروژه‌های عام‌المنفعه رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این دیدار با اشاره به قوانین و مقررات برق‌رسانی در شهر‌ها و روستاها، در راستای مرتفع نمودن مشکلات روشنایی شهرستان در قالب امضای تفاهم‌نامه و مشارکت با شهرداری و دهیاری‌ها قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.