مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: شهرستان اشکذر به لحاظ درصد تلفات و متوسط میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال در بهترین جایگاه استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اینکه درصد تلفات شبکه‌های برق این شهرستان چهار درصد است، گفت: این رقم برای استان یزد ۶.۰۵ درصد و میانگین کشوری آن ۹.۹  درصد است که نشان می‌دهد استفاده بهینه از انرژی در حوزه صنعتی به خوبی در این شهرستان صورت می‌گیرد.

او یادآور شد: متوسط میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال ۴۵ دقیقه است که این شهرستان را به لحاظ پایین بودن میزان خاموشی در بین سایر نواحی استان شاخص کرده است.

این مسئول با بیان اینکه همه ۵۸ روستای شهرستان اشکذر از نعمت برق برخوردار است، خاطرنشان کرد: شهرستان اشکذر ۲۱ هزار و ۴۰۷  مشترک برق دارد که ۸۴ درصد آن سهم بخش صنعتی است.

نواب با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد روستا‌های اشکذر از نعمت برق بهرمند هستند، افزود: در سال‌های اخیر ۳۵ روستا از نعمت برق در استان برخوردار شدند و برق رسانی به ۳۵ روستای دیگر در مناطق محروم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: ۸۹۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و  ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با ۱۳۱۴ دستگاه ترانسفورماتور  به ظرفیت ۱۴۴ هزار کیلووات آمپر در شهرستان اشکذر وجود دارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار