همزمان با آغازدهه فجر استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد استان امروز با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با آغاز دهه فجر استاندار فارس و جمعی از مدیران ارشد استان امروز با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدا تجدید میثاق کردند.

استاندار فارس در این مراسم گفت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

عنایت الله رحیمی افزود: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شودکه بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان فارس باشیم.

رحیمی ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.