نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی مشترک فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی مشترک فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

۴۲ سال از ۱۲ بهمن تاریخی سال ۵۷ طلیعه استقلال سرزمین آزادمردان و شیر زنان و سرآغاز عزت، اقتدار و اعتبار ایران می‌گذرد.

این انقلاب، امروز و پس از سال‌های دفاع مقدس، گذر از بحران‌ها و ایستادگی در برابر دسیسه بدخواهان و دشمنان، استوارتر و بالنده‌تر از همیشه ایستاده و تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به پشتوانه حمایت و همراهی‌های مردمی، الهام بخش آزادی خواهان و ملت‌های مسلمان و کشور‌هایی است که عزت و استقلال را در نفی نظام سلطه می‌جویند.

دهه فجر و ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که استقلال و عزت امروز را مدیون خون شهیدان و ایثارگری فرزندان غیور این مرز پرگهر هستیم.

اندیشه‌های امام راحل، حضرت امام خمینی (ره)، رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، راهنمای ما برای ادامه راهی است که پس از چهار دهه آرمان و اهداف انقلاب را زنده‌تر و قوی‌تر نگه داشته است و واکنش داخلی و بین المللی به شهادت  سردار شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی بارورتر از همیشه به حیات خود ادامه می‌دهد.

ایام خجسته دهه فجر فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است. به روح پرفتوح آن ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و خدمت آحاد ملت شریف ایران و مردم مومن و انقلابی استان کرمان، چهل و دومین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن، میلاد حضرت فاطمه (س) و میلاد امام خمینی (ره) را تبریک عرض کرده و از مردم شریف استان، دعوت می‌کنیم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و با تببین اهداف انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زبنی وند
استاندارکرمان
 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار