رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۶ روز گذشته مرگ و میر کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۶ روز گذشته مرگ و میر کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

پرویز یزدان‌پناه تعداد جانباختگان ناشی از ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را ۴۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۳هزار ۳۱۶ نفر بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۲۵۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۱۸ درصد مثبت بوده که بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده است.

دکتر یزدان پناه بیشترین عامل شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را دورهمیمی‌ها، ساده انگاری و عادی انگاری برخی افراد دانست و گفت: در صورت تداوم این روند و بی تقاوتی و بی توجهی مردم بزودی شاهد موج جدید کرونا در استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها و دیگر افراد جامعه دستور المل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.