مسئول برگزاری مسابقات قرآن شهرستان باوی گفت: رقابت‌های قرآنی با حضور ۸۰ شرکت کننده در شهرستان باوی برگزارش شد.

سید محمود مولا، مسئول برگزاری مسابقات قرآن شهرستان باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان باوی با حضور ۸۰ شرکت کننده و داوران مطرح کشوری برگزار شد.

او افزود: با توجه به اهمیت مسابقات قرآن، مسجد امام حسین در شهر ویس ۵ سال است به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری رقابت‌های قرآنی نماید که برای تربیت و نوآوری قاریان لازم بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

مولا با بیان اینکه این مسابقات در ۳ دوره با رده‌های سنی متفاوت برگزار می‌شود، اظهار کرد: افراد در دوره‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به سبقت از یکدیگر در این کار خیر می‌پردازند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن شهرستان باوی بیان داشت: در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال ترتیل و حفظ سوره انفطار و در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۱۸ سال نیز تمرکز بر ارائه قطعات انتخابی از سوره آل عمران است به این شکل که افراد بر اساس علاقه خود، هر قطعه را که بخواهند برای ارائه انتخاب می‌کنند.

سید محمود مولا تصریح کرد: در هر رده سنی و رشته ۳ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب که حدود ۲۰ تا ۲۵ تن مجموع برگزیدگان است.

برگزاری مسابقات قرآن

مسابقات قرآن در باوی

مسابقات قرآن و عترت

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.