به همت خیران مقبره شهدای گمنام در شهرستان لامرد تکمیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کوشکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع مردم بخش خیرگو از توابع شهرستان لامرد، گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی ۱۲ پارک موزه شهدا برای نگهداری آثار ارزشمند شهدای دفاع مقدس در شهرستان‌های استان فارس ساخته می‌شود.

کوشکی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان لامرد در دوران شکوهمند دفاع مقدس و با همکاری مسئولان این شهرستان در صورت واگذاری زمین مورد نیاز، مجوز ساخت پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان لامرد صادر می‌شود تا خانواده‌های شهدا بتوانند آثار فرزندانشان را برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های بعد در اختیار این موزه قرار دهند.

او همچنین با اشاره به ناتمام بودن مقبره شهدای گمنام در دهستان چهارطاق در بخش خیرگو و شهدای گمنام در شهر اهل از توابع بخش اشکنان قول مساعد داد با همکاری خیرین و نیکوکاران بومی و استفاده از اعتبارات سه درصد نفت و گاز ساخت مقبره شهدای گمنام در این دو منطقه نیز به پایان برسد.

در این دیدار همچنین حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد با اعلام آمادگی برای واگذاری زمین مورد نیاز جهت ساخت باغ موزه دفاع مقدس در شهرستان لامرد از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خواست تا مجوز ساخت این باغ موزه در لامرد را صادر کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار