مسئول واحد بازرسی اصناف مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۴۲۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام گرفته است.

شریف زاده مسئول واحد بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۴۲۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام گرفته و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۷۴۲ پرونده به ارزش بیش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شده است.

او ادامه داد: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

شریف زاده با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در سه شیفت کاری اجرا می‌شود، افزود: در طرح تشدید نظارت بر بازار با توجه به شرایط کرونایی گروه‌های نظارتی از مناطق مختلف شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مسئول واحد بازرسی اصناف مهاباد از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.