تیم فولاد خوزستان در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم السد قطر که سرمربیگری آن را ستاره سابق بارسلونا بر عهده دارد تقابل کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ظهر قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نماینده‌های کشورمان در این مسابقات حریفان خود را شناختند. اما در این میان یکی از نماینده‌های کشورمان تیم فوتبال فولاد خوزستان باید برای صعود به مرحله گروهی این مسابقات ابتدا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و مقابل تیم العین بازی کند و در صورت پیروزی به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد.

اما صعود به مرحله گروهی این مسابقات برای فولادی‌ها یک نکته جالب دیگری را نیز در بر می‌گیرد و آن تقابل سرمربی خود جواد نکونام با ژاوی هرناندز سرمربی تیم پر قدرت السد قطر است.

۲ سرمربی که در سال‌های نه چندان دور بار‌ها در مسابقات فوتبال اسپانیا (لالیگا) با یکدیگر رو به رو شده اند و شناخت بالایی از یکدیگر دارند.

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی فولاد خوزستان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، زمانی که در اسپانیا و تیم فوتبال اوساسونا بازی می‌کرد بار‌ها مقابل ژاوی هرناندز و هم تیمی‌های او در تیم بارسلونا بازی کرده است و خاطرات خوب و بدی فراوانی را نیز کسب کرده است.

این ۲ ستاره پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال نیز ارتباط دوستانه خود را حفظ کرده اند و حالا امیدوارند که بتوانند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اما اینبار به عنوان ۲ سرمربی به مصاف یکدیگر بروند.

شاگردان نکونام برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف تیم العین امارات بروند. فولادی‌ها در صورت برتری مقابل العین در کنار تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن در گروه D این مسابقات قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار