سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل ماشین سازی تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: می‌دانستیم با توجه به شرایطی که تیم ماشین سازی در جدول دارد، بازی سخت و سنگینی را در پیش داریم.

او گفت: زمین یخ زده و هوای سردی که این جا دارد؛ کیفیت فنی هر ۲ تیم مخصوصا تیم ما را که می‌خواهد فوتبال بازی کند، تحت تاثیر قرار می‌دهد و این موضوع کاملا به ضرر تیم ما شد؛ اما می‌دانستیم راهی جز بردن نداریم و این ۳  امتیاز خیلی تیم ما را کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: بازی‌های تیم ماشین سازی را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنند؛ حتی اگر می‌باختند تیم حریف را اذیت می‌کردند؛ اما ما بازی خوبی را از خود نشان دادیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

او گفت: در ۵ دقیقه آخر بازی که تیم ما کمی عقب نشینی کرده بود، می‌توانستیم در ضد حمله‌ها گل‌های بیشتری بزنیم؛ اما به تیم ماشین سازی خسته نباشید می‌گویم چرا که تیم با کیفیتی هستند.

نکونام گفت: تیم ما لیاقت ۳ امتیاز این مسابقه را داشت. همان طور که در هفته‌های قبل لیاقت پیروزی را داشتیم، اما شکست خوردیم. در کل به بچه‌های تیم خودم نیز به علت بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم.

نکونام درباره شرایط فولاد خوزستان گفت: تیم ما روند رو به رشدی دارد و با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتیم، توانستیم شرایطی را در تیم به وجود آوریم که تمام بازیکنان ما شانس حضور در زمین را داشته باشند؛ همان طور که در این بازی با توجه به غیبت چند بازیکن تیممان ، بازیکنان جایگزین عملکرد مطلوبی را ارائه دادند.

او ادامه داد: ما در بازی‌های قبلی خود نیز می‌توانستیم پیروز شویم، اما مقابل مس رفسنجان با اشتباه داوری ۳ امتیاز را از دست دادیم. بازی قبلمان هم متاسفانه روی اشتباهات بازی را باختیم.

نکونام گفت: ‌من از عملکرد تیم راضی هستم؛ چرا که شخص من به روند عملکرد تیم نگاه می‌کنم و این عملکرد را هم خودم و هم جامعه فوتبال مشاهده می‌کنند که تیم ما و بازیکنان ما چه کیفیت فنی خوب و بالایی دارند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار