زمان برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای دومین بار در هفته جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقاتی هفته گذشته در حوزه ادبیات رخ داد که در اینجا به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:


بیشتر بخوانید:


نمایشگاه مجازی کتاب تهران دو شبانه روز دیگر تمدید شد

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغا‌ز به کار کرد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۰ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

ایرانی‌ها بیش از ۵۳ میلیارد تومان کتاب خریدند

تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار و ۷۵۰ نسخه کتاب به ارزش ۵۳۷ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۹ ریال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رسیده است.

قدردانی وزیر ارشاد از برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی کتاب تهران

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب توییتری خود درباره نمایشگاه مجازی کتاب تهران نوشت:

نمایشگاه کتاب مجازی تهران گرچه چونان هر نهال تازه مراقبت می‌طلبد، اما تجربه‌ای ارزشمند است که می‌تواند چشم اندازی نو در افق فرهنگ مکتوب و اقتصاد نشر پدید آورد. قدردان همراهی‌های اصحاب نشر و رسانه هستیم.

نامز‌دهای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر معرفی می‌شوند

بهروز جلالی دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، گفت: این روز‌ها داوری آثار رسیده به پانزدهمین جشنواره ادبی شعر فجر در حال انجام است. هفته آینده هم نامزد‌های این رویداد ادبی مشخص می‌شوند. همچنین، قرار است جلسه داوری انتخاب چهره‌های برتر شعر دفاع مقدس با داوری خبرنگاران حوزه ادبیات برگزار و چهره‌های برتر این حوزه مشخص شوند.

کتاب‌های سال ۹۹ هم در نشان شیرازه داوری می‌شوند

مجید سامی دبیر اجرایی چهارمین جایزه نشان شیرازه، از امکان حضور آثار منتشر شده در سال ۱۳۹۹ در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم‎گیری به عمل آمده در ستاد جایزه نشان شیرازه تمامی کتاب‎هایی که تا زمان پایان مهلت ارسال آثار به دوسالانه منتشر شده باشند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: پیش از این در فراخوان جایزه به امکان حضور آثار منتشر شده تا پایان سال ۱۳۹۸ اشاره شده بود که با تصمیم‎گیری به عمل آمده در ستاد دوسالانه مقرر شد کتاب‌های سال ۹۹ هم امکان شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
متأسفانه بعضا از مجازی بودن‌ فروش سواستفاده می‌شود مثلأ کتاب فیل تشنه ازانتشارات فرارسانه برگ خریدم ملاحظه کردم چاپ ۱۳۹۲ باقیمت ۲۰۰۰تومان است به‌ فروختند ۱۰۰۰۰تومان چندین کتاب دیگر نیز همچنین است لطفا رسيدگی شود
آخرین اخبار