رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: وقوع آتش سوزی در سالن آرایشی در منطقه فرهنگیان راس ساعت ۹ و ۵ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او با بیان اینکه افتادن موکت بر روی اجاق گاز منجر به حریق و دودگرفتگی سالن آرایشی شد، افزود: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان کننده حریق را مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

قنبری با اشاره به نشت گاز از علمک مجتمع مسکونی ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه در منطقه فاز ۴ کوی ملت شهرک شهید عباسپور اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل و همکاری با نیرو‌های ۱۹۴ نشتی گاز را رفع و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، همچنین بی احتیاطی جوشکار در انجام برشکاری و جوشکاری مخزن قیر منجر به حریق مخزن در ساعت ۱۲ و ۴ دقیقه در منطقه مهدیس خیابان ۳ بازارآهن شد و آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حاضر شدند و با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده سریعا حریق را اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی پژو پارس ساعت ۱۸ و ۳۷ دقیقه در مسیر آیت اله بهبهانی ادامه داد: آتش سوزی که به علت ترکیدن درب فیلتر روغن و پاشیدن روغن بر روی مینی فول اگزوز رخ داده بود با تلاش آتش نشانان و با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد.

او تصریح کرد: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۴ به علت حریق جعبه تقسیم برق با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد و از پیشروی آتش به سایر قسمت‌های منزل مسکونی و بروز خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.