مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه‌ای برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دانشگاه کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه‌ای برکت ظهر امروز با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دانشگاه کردستان افتتاح شد.

روح‌الله اکبری مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در پیشرفت منطقه‌ای در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این مرکز کار‌هایی پیرامون ارتباط جامعه و دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع کولبری با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان انجام می‌شود.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در پیشرفت منطقه‌ای اضافه کرد: در آغاز بکار این مرکز، ۸۰۰ استاد و نخبه برای مشارکت اعلام آمادگی کردند که در حال حاضر ۱۰ نفر شروع به فعالیت کرده‌اند.

اکبری تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و حفظ کرامت انسانی افراد کولبر از مهمترین اهداف ایجاد این مرکز است.

به گفته او، افراد مستقر مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه‌ای برکت از استان‌های منطقه‌ای شامل آدربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هستند که ایده‌های خود را برای ایجاد اشتغال پایدار افراد کولبر و کسانی که تمایلی به فعالیت در این عرصه را ندارند، عرضه خواهند کرد.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در مرکز پیشرفت منطقه‌ای خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ایده‌های ارائه شده در این مرکز و با عملی کردن این طرح‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع پدیده کولبری اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.