معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان حضور بنیاد برکت در کردستان را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه هماهنگی سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با مشارکت بنیاد برکت، خاطرنشان کرد: کردستان در حوزه مختلف بویژه کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد و با سرمایه گذاری‌های اندک هم می‌تواند اشتغال آفرین باشد.

او یادآور شد: هدف بنیاد برکت اشتغالزایی هرچه بیشتر است لذا برای طرح‌هایی که سرمایه بالایی نسبت به میزان اشتغال نیاز دارد باید منابع دیگری پیدا کنیم.

جعفری متذکر شد: شرکای سرمایه گذاری بنیاد برکت نباید فراموش کنند که بنیاد به عنوان شریک مالی، سهم خود را خواهد داشت و توقعات و انتظارات غیر واقع موجب ابتر ماندن این شراکت‌ها می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: ما به زنجیره ارزش باور داریم لذا می‌خواهیم مشاغل ایجاد شده از تسهیلات و مشارکت بنیاد برکت پایدار باشد.

جعفری در خصوص ابراز تمایل بنیاد برکت برای کمک به اشتغالزایی در شهر‌های مرزی استان، بیان داشت: حدود ۳۲ هزار نفر مرزنشین در استان شناسایی و در در سامانه تایید نهایی شده اند و قطعا اگر در این مناطق شغل ایجاد کنیم، کسی دنبال کولبری نخواهد رفت.

شایان ذکر است، کاهش سود تسهیلات، افزایش تنفس و افزایش مشارکت بنیاد برکت، از جمله خواسته‌های مطرح شده از سوی مسؤولان کردستان بود.

انتهای پیام/ع
بازدید [ ۷۹۸]

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.