رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۴۳ هزار و ۲۰۰ بطری روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تعداد ۴۳ هزار و ۲۰۰ بطری روغن خوراکی با هماهنگی کارگروه اقتصادی و تنظیم بازار استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب شهرستان‌های گرمی و بیله سوار تخلیه شد تا بین مصرف کنندگان با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شود.

او بیان کرد: روغن خوراکی در دیگر شهرستان‌های تابعه توزیع شده و چنانچه منطقه‌ای در سطح استان روغن خوراکی دریافت نکرده طی هفته آینده با تخصیص سهمیه به آن‌ها روغن در کلیه نقاط استان به تناسب آمار جمعیتی خانوار توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در هفته گذشته به حد کافی روغن خوراکی بین عاملین تعیین شده در سطح استان، تقسیم شد و فروشندگان موظف به فروش با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و ارائه لیست توزیع هستند که در غیر این صورت برابر مقررات برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

صادقی در پایان بیان کرد: نگرانی از بابت کمبود روغن وجود ندارد و از مردم تقاضا داریم به منظور رفاه حال دیگر شهروندان، بیشتر از مقدار مصرف خود، روغن خوراکی تهیه نکنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
هیچ کدام از فروشگاها یکعدد روغن هم وجود ندارد !!!