مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۸ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۸ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۲ فروشگاه زنجیره‌ای گرانفروش در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از پلمب دو فروشگاه زنجیره‌ای در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

علی رحیمی آذر اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی در مورد گرانفروشی پوشک بچه و روغن نباتی جامد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان مشگین شهر، اکیپی مشتکل از روسای ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، اماکن و نماینده دادستان در قالب گشت مشترک از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این شهرستان بازدید کردند.

او افزود: در بازدید‌های اولیه به عمل آمده از فروشگاه‌ها و بررسی فاکتور خرید گرانفروشی پوشک بچه و برخی کالا‌ها محرز و نیز تعداد ۱۹ حلب روغن نباتی جامد چهار کیلوئی که به صورت ماهرانه در طبقه فوقانی یکی از فروشگاه‌ها اخفا شده بود، کشف و این دو فروشگاه در رابطه با تخلفات مذکور به دلیل اهمیت موضوع پلمب و پرونده تخلف تشکیل شد.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم شیشه در اردبیل

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه را کشف کنند.

او با اشاره به اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه سواری ال ۹۰ مورد استفاده او توقیف شد؛ افزود: سوداگر مرگ با تهیه محموله بزرگ شیشه از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که ناکام و در محور "سرچم" زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تلاش جهادی، همت مسئولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

سردار حسینی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی بیان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.