حجت الاسلام دانشی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است و باید برای صیانت از دستاورد‌های آن تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در جلسه مشترک ستاد دهه فجر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی است و باید برای تعالی و صیانت از دستاورد‌های آن تلاش کرد.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به ضرورت توجه به آیین‌های دهه فجر گفت: تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا در آستانه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاورد‌های مردمی این انقلاب بیش از گذشته برای نسل جوان تبیین شود.

او در خصوص موسسات قرآنی اضافه کرد: کمک به توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در صدور مجوز‌ها و موسسات تک منظوره را در اولویت قرار می‌دهیم و برای موسسات فرهنگی چند منظوره هم تلاش خواهیم کرد تا روند اخذ مجوز آن‌ها تسریع شود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم در این جلسه گفت: هم افزایی و همدلی نهاد‌ها و متولیان فرهنگ قرآنی می‌تواند نسبت به جذب و ارتقا کارآیی موسسات قرآنی در کنار پرورش استعداد‌های کلام وحی کمک شایانی کند.

علی میرزایی فرماندار ساوه هم در این جلسه بر ضرورت همکاری ادارات با موسسات قرآنی دارای مجوز برای برگزاری آیین‌ها و مراسم تاکید کرد.

میرزایی افزود: یکپارچه سازی و ارزیابی کمی و کیفی موسسات با آموزش مربیان قرآنی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جلسه مشترک ستاد دهه فجر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

ارتقا دانش حقوقی مدیران موسسات قرآنی، اختصاص اعتبارات موجود به فعالیت‌های قرآن محور و بروز نمودن اطلاعات مربیان قرآنی از مهمترین مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.