آقازاده گفت: تا اطلاع ثانوی والدین از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری کنند.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد مدیریت کرونای این استان گفت: در بحث آموزش و پرورش توصیه میکنیم که تا اطلاع ثانوی والدین از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری کنند چرا که والدین میتوانند همچون طی یک سال گذشته از تدریس شبکه شاد استفاده کنند.

آقازاده با اشاره به اینکه امروز شرایط آرامتری را نسبت به گذشته در بحث بیماری کرونا داریم افزود: در بحث بیماری کرونا مردم و مسئولان در معرض خسارت‌های سنگینی قرار گرفتند و میطلبد مردم همچنان تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او از بازگشایی نمایشگاه‌های تخصصی خبر داد و اضافه کرد: اصنافی که در برگزاری نمایشکاه‌ها شرکت می‌کنند می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای داخلی نمایشکاه به کار خود ادامه دهند، اما این برگزاری نمایشگاه نباید با هجوم مردم همراه باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: به احتمال زیاد مراسم‌های ۲۲ بهمن به علت بیماری کرونا برگزار نخواهد شد، اما بخشی از برنامه‌های دهه فجر اعم از افتتاح‌ها و بازدید‌ها برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: تالار‌ها هم می‌توانند تا اطلاع ثانوی با یک سوم ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند چرا که در استان مرکزی چهار شهر استان به رنگ آبی و بقیه هم زرد هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.