نماینده فارس با شکست خانگی راهی تعطیلات نیم فصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خبازیان سرپرست تیم ایمان شیراز، گفت : در هفته هشتم و نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ امروز یک بازی در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد که تیم ایمان شیراز ۴-۳ مغلوب فرش آرا مشهد شد.

او، بیان کرد: نیمه نخست این بازی با گل های علی رستمی ، اکبر کاظمی و سعید سروری که در دقایق ۷ ، ۱۵ و ۱۷ به پایان رسید و ایمان شیراز نتوانست دروازه حریف مشهدی خود را باز کند.

خبازیان، تصریح کرد: در نیمه دوم ابتدا این فرش آرا بود مه در دقیقه پنج توسط محسن محمدزاده به گل چهارم رسید اما در ادامه این تیم ایمان شیراز بود که نبض بازی را در دست داشت و ۳ بار توسط مرتضی کشاورز در دقیقه ۶ ، احسان قاسم زادگان در دقیقه ۱۴ و مسعود آستانه در دقیقه ۱۹ به گل رسیدند اما نتوانستند مانع شکست نماینده فارس شوند.

 سرپرست تیم ایمان شیراز، ادامه داد: ایمان شیراز با متحمل شدن هفتمین شکست فصل و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه دوم باقیماند تا در تعطیلات نیم فصل با جذب بازیکنان با کیفیت و آمدن سرمربی جدید امیدوار به کسب نتایج بهتر باشد.

او، افزود: محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با حضور در سالن ابوالفتحی دیدار ایمان شیراز و فرش آرا مشهد را از نزدیک نظاره گر بود.

با برگزاری دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان ، این رقابت ها به دلیل اردوی تیم ملی و تعطیلات نیم فصل ، ۱۲ روز تعطیل شد.

 تیم ایمان شیراز در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور  از ساعت ۱۷ بهمن ماه میهمان سن ایچ ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.