فوتسالیست‌های پارس آرا شیراز در نخستین گام میهمان کیمیای اسفراین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته دوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه سوم بهمن ماه تیم پارس آرا شیراز میهمان کیمیای اسفراین است.

نماینده فارس که بدلیل ثبت دیرهنگام مدارک بازیکنان در سایت فدراسیون فوتبال در هفته اول این رقابت‌ها حاضر نبود حالا برای کسب پیروزی رو در روی اسفراین‌ها قرار می‌گیرد.

مریم واعظ بازیکن تیم پارس آرا شیراز، گفت: تیم پارس آرا در واقع تو سه روز بسته شد و برای لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام آمادگی کرد که علی رغم آنچه بقیه فکر می‌کردند این اتفاق افتاد و بازیکنان باتجربه شیرازی جذب این تیم شدند.

او در خصوص گروهی که تیم پارس آرا شیراز در آن قرار گرفته، بیان کرد:  تیم ما در گروه سختی قرار گرفته و تمام تیم‌ها از یک ماه قبل از شروع بازی‌ها تمرینات تیمی خودشان را شروع کرده بودند، اما خدارو شکر بچه‌های ما، همه تمرینات پیش فصل خوبی را گذراندند و پارس آرا امسال با تمام این دیرکرد‌ها و مشکلات پیش آمده با رهبری ستاره زارع که از بهترین مربیان شیراز و البته ایران هستند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 واعظ، تصریح کرد: بازی اول تیم پارس آرا شیراز با کیمیای اسفراین  است که  شناختی از این تیم نداریم، اما تمرینات خوبی را داشته ایم و آماده‌ یک برد شیرین هستیم.

او، ادامه داد: تیم کیمیای اسفراین یکی از تیم‌های تازه وارد لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ محسوب می شود که در هفته نخست با نتیجه پرگل ۱۰-۳ مغلوب میزبانش هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی برگزار نشده هفته نخست تیم پارس آرا شیراز با پالایش آبادان تصمیم گیری کند تا نماینده فارس تکلیف خود را هم در خصوص این بازی بداند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار