ایمان شیراز برای کسب امتیاز کار دشواری مقابل نماینده خراسان رضوی دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در هفته هشتم رقابت های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، ساعت ۱۵ روز یکشنبه پنج بهمن ماه تیم ایمان شیراز در سالن شهید ابوالفتحی میزبان فرش آرا مشهد است.

این بازی در حالی برگزار می شود که تیم ایمان در پایان دور رفت بدون کسب حتی یک امتیاز و پیروزی در قعر جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته و برای بقا در این رقابت ها باید از بازی های دور برگشت نهایت استفاده را ببرد.

تیم فرش آرا مشهد اما کسب یازده امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم قرار گرفته برای ماندن در جمع تیم های صعود کننده به دور بعد باید از سد ایمان شیراز بگذرد.

مرتضی کشاورز کاپیتان ایمان شیراز گفت: با توجه به نتایج بازی های گذشته نمی شود از شرایط تیم صحبت خاصی کرد اما برای بازی با فرش آرا در حد توان تمامی بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد.

او، بیان کرد: قرار بود که برای دور برگشت تیم ایمان چند بازیکن جدید جذب کند که برنامه ریزی غلط سازمان لیگ فوتسال و برگزاری هفته اول دور برگشت آن در ادامه دور رفت ، برنامه ریزی تیم را به هم ریخت و امیدواریم پس از بازی با فرش آرا و تعطیلات نیم فصل ، بازیکنان مورد نظر جذب و شرایط نماینده فارس تغییر کند.

کشاورز، تصریح کرد: در بازی با فرش آرا همچنان قرار است امید ابراری نیا مربی تیم ایمان بازیکنان را تحت نظر داشته باشد تا به زودی تکلیف سرمربی گری ایمان نیز مشخص شود.

در بازی رفت که ۲۶ آذرماه برگزار شد تیم فرش آرا مشهد با تک گل محسن محمدزاده مقابل ایمان شیراز به برتری دست یافت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار