معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان با پیگیری و تلاش‌های مضاعف و تخصیص اعتبارات مناسب مجددا از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  افشین دلشاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان، در سال ۹۵ زده شده بود، اما به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن متوقف شد.

 دلشاد افزود: با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، ساخت این مرکز خدمات با مساحت ۱۳۹۴ متر مربع دوباره آغاز شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که تاکنون ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در این مرکز هزینه شده و ۲۳ درصد پیشرفت کار داشته است، گفت: میزان اعتبار موردنیاز برای راه اندازی این مرکز ۸۴ میلیارد ریال است.

دلشاد با اشاره به این که مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباامان حدود ۶ هزار نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد، گفت: روستا‌های باباامان، پیغو، چهارخروار، کوه کمر، ینگه قلعه و حمید تحت پوشش این مرکز قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  عنوان کرد: با راه اندازی این مرکز، خدمات پزشکی، مامایی، مراقبت مادر و کودک، داروخانه و آزمایشگاه به متقاضیان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.