رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر گفت: نیکوکاران شهرستان اشکذر در نه ماهه امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد علی کریمی زارچی رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر بابیان اینکه سپردن کار مردم به خود مردم برای رفاه حال نیازمندان واقعی جامعه است، گفت: نیکوکاران شهرستان اشکذر در نه ماهه امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

کریمی افزود: هم‌اکنون شش مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند و دو مرکز دیگر نیز در دست بررسی و امکان‌سنجی برای راه‌اندازی است.

او تصریح کرد: مرکز نیکوکاری واحدی مردمی است که دارای هیات عامل است و اعضای آن به‌صورت افتخاری در محله‌ها و روستا‌ها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کند.

کریمی همچنین بابیان اینکه این نهاد در نه ماهه امسال ۶۰۰ میلیون تومان زکات دریافت کرده است، گفت: نیکوکاران اشکذری در مجموع طی این مدت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.