مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در دی‌ماه امسال بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و تولیدی، انبار‌ها و مراکز خدماتی انجام شده است.

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌‎گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت:  گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان با همکاری سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیروی انتظامی و ... با جدیت در حال انجام است.

غلامرضا سالاری افزود: در دی ماه امسال ۲۲۴ اکیپ مشترک بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی را از واحد‌های صنفی و تولیدی، انبار‌ها، مراکز خدماتی و ... انجام داده اند که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۳۸۴ فقره پرونده و جریمه ۲ میلیارد ریالی برای متخلفان شده است.

او، هدف از انجام گشت‌های نظارتی را پیشگیری از وقوع تخلف عنوان کرد و گفت: در این راستا به بیش از ۸۳۰ واحد تذکر داده شده که در صورت تکرار تخلف، برای متخلفین تشکیل پرونده شده و اعمال قانون می‌شوند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه بازرسی وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی نیست و گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در شرایط فعلی کشور فعال شده اند اضافه کرد: به منظور پیگیری شکایات شهروندان، شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و سایت www.t۱۳۵.ir، گزارشات را دریافت و تخلفات توسط گشت‌های نظارتی پیگیری و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار