مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعطیلی ۵ کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در کلانشهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس درباره پلمب ۵ کارگاه مصالح ساختمانی در شیراز، اظهار کرد: با گزارش اداره کل استاندارد مبنی بر فعالیت ۵ کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شیراز، پرونده‌های این واحد‌های متخلف جهت رسیدگی به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شد.

او با اشاره به اهمیت استانداردسازی مصالح در بالا بردن کیفیت ساختمان‌ها و خسارات جبران‌ناپذیری که ممکن است به علت استفاده از مصالح غیراستاندارد حادث شود، افزود:طبق گزارش بازرسان در این کارگاه‌های غیرمجاز، مصالح ساختمانی غیراستاندارد تولید و عرضه می‌شد که با احضار مالکان این کارگاه‌ها، بررسی‌هایی پیرامون موضوع انجام شد.

مدیر کل تعزیرت حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه نقدی و تعطیلی این ۵ کارگاه غیرمجاز صادر کرد.

او تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگاه غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.