مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش بانوی مهربانی با هدف کمک به کودکان نیازمند در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست بزرگداشت هفته زن و روز مادر، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: پویش بانوی مهربانی مزین به نام حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف کمک به کودکان نیازمند اجرا شده که کمک‌های جمع آوری شده در این پویش، هزینه تهیه لوازم تحریر و اسباب بازی برای کودکان نیازمند می‌شود.

صداقت با اشاره به اینکه هر استان برای این موضوع یک سازمان مردم نهاد معرفی می‌کند، افزود: هفته زن و روز مادر با دهه مبارک فجر مصادف شده که این مهم را به فال نیک گرفته و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های درخور شان مقام زن داشته باشیم.

او با اشاره اقدام دولت برای اصلاح ۱۵ قانون در حوزه زنان و خانواده، بیان کرد: از مهمترین این قوانین، می‌توان به قانون مربوط به کودکان و نوجوانان، قانون حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت، اصلاح قوانین مربوط به طلاق و مهریه، تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند، اشاره کرد.

صداقت گفت: سند ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد که حاوی آسیب ها، معضلات، چالش ها، مسائل و مشکلات مختلف حوزه بانوان این استان است پارسال در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان رونمایی شد.
 
او بیان کرد: این سند به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان ابلاغ شده و رصد و پایش آن نیز در دستور کار است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.