رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان و آبزی پروران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سیدجواد ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پیشنهاد اختصاص ۹هزار میلیارد تومان مابه‌التفاوت یارانه به بخش کشاورزی به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.

ساداتی نژاد به همراه اعضای این کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش‌های مختلف کشاورزی شهرستان رودان با اشاره به اینکه شرق استان هرمزگان یکی از مهمترین قطب‌های کشاورزی در زمینه میوه‌های گرمسیری و آبزیان است افزود: در منطقه رودان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد و اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

او افزود: با توجه به عزم ویژه کمیسیون کشاورزی و نگاه این دوره مجلس به بخش کشاورزی تمام تلاشمان را برای ایجاد فرصت برای کمک به توسعه کشاورزی به کار می‌گیریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:در سال۱۴۰۰ می‌توان به غیر از تسهیلات بانک کشاورزی، می‌توان بیش از ۳۵هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به توسعه گلخانه و آبزی پروری اضافه کرد که بخشی از آن به استان هرمزگان تعلق می‌گیرد.

ساداتی نژاد همچنین از اختصاص ۳۶۰میلیارد تومان برای بازسازی نخیلات و مرکبات خبر داد.

او گفت: پس از بازدید از شرق هرمزگان جمع بندی نهایی در استانداری هرمزگان انجام می‌شود و تا دو هفته آینده، جلسه‌ای را با وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.