معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما گفت: پوشش دیجیتال در کردستان ۹۹ درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از روابط عمومی مرکز کردستان، علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما رسالت اصلی این سازمان را توزیع پراکنده امکانات و زیر ساخت‌های رسانه‌ای درسراسرکشور عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز سراسر کشور است خوشبختانه صداوسیمای مرکز کردستان در بسیاری از شاخص‌ها جزء مراکز برتر کشور است.

علیدادی ضمن تقدیر از تلاش مدیرکل و همکاران فنی مرکز، استانداری و همکاران ستادی سازمان افزود: پوشش دیجیتال در استان کردستان حدود ۹۹ درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی همچنین در این مراسم گفت: این تفاهم نامه ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تولیدی مرکز کردستان و رضایت هرچه بیشتر مخاطبان استان را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای کردستان با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در رسانه گفت: بدون زیرساخت مناسب، هیچ روساختی دارای بقا و انسجام نیست و در رسانه ملی هم زیرساخت بسیار مهم است و این تفاهم نامه توسعه و بروز رسانی زیرساخت‌های شبکه‌های استانی و تکمیل پوشش دیجیتال تلویزیونی و اف ام در سطح استان را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار