امکان مشاهده ی شماره قبلی و فعلی کنتور برق در نرم افزار کاربردی برق من

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مشترکان برق می توانند شماره قبلی و فعلی کنتور برق را در نرم افزار کاربردی برق من مشاهده کنند.

دادگرمدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پیامک هایی که برای مشترکان برق  ارسال می شود حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت است.

او افزود: در انتهای متن پیام یک لینک قرار داده شده که مشترکان می توانند هم شماره قبلی و هم شماره فعلی  کنتور برق و اطلاعات در مورد نحوه مصرف و مشترکین همجوار و الگوی مصرف را در آن مشاهده کنند.

دادگر ادامه داد: همچنین مشترکان می توانند نرم افزار کاربردی برق من را دانلود و تمام اطلاعات قبوض را به صورت کامل در آن مشاهده کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین مشترکان در این نرم افزار کاربردی می توانند از راهنمایی ها و توصیه های مدیریت مصرف، بسته به نوع مصرفشان استفاده لازم را داشته باشند.

او بیان کرد: در نرم افزار کاربردی  برق من امکان خود اظهاری شماره کنتور وجود داد و می توان شماره قبلی و بعدی کنتور را در قسمت مشاهده ی قبض دید.

دادگر از مشترکین برق خواست تا مانند همیشه در مصرف برق صرفه جویی لازم را داشته باشند و گفت:این صرفه جویی منحصر به ساعات اوج مصرف نیست و در هر ساعت از شبانه روز که افراد بتوانند به هر میزانی صرفه جویی کنند، باعث تداوم تامین برق همه مشترکین می شوند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار