سرمربی نساجی مازندران گفت: نساجی باید مثل نیمه دوم بازی شهرخودرو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو با بیان اینکه اگر روند ما از این به بعد مثل نیمه دوم باشد، آن‌چیزی است که من می‌خواهم و نساجی باید باشد،گفت: در این ‌صورت ما می‌توانیم به تیم امیدوار باشیم، نه اینکه وقتی گل خوردیم، خوب بازی کنیم بلکه از ابتدای بازی باید در همین مسیر حرکت کنیم.

او با بیان اینکه می‌دانم هواداران چقدر ناراحت و نگران هستند، افزود: آن‌ها باید صبور باشند و ما قدم به قدم باید سعی کنیم تا مشکلات‌مان رفع شود.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه سعی می‌کنیم شناخت‌مان را هرچه زودتر از تیم کامل کنیم و نفرات‌مان را بیشتر بشناسیم، گفت: ۵ بازیکن جوان تیم‌های پایه را از قائمشهر خواستم تا در تمرین فردا شرکت کنند و آن‌ها را ببینم. باید علاوه بر اینکه ظرفیت‌های موجود را حفظ کنیم، ظرفیت‌های جدید نیز برای تیم ایجاد کنیم. صبور و به این بچه‌ها امیدوار باشید، چرا که خیلی زیر فشار هستند.

جلالی ادامه داد: اینکه در نیمه اول آنقدر محتاط بازی می‌کنند، به‌دلیل این است که از نظر ذهنی تحت فشار هستند. ما باید کار را برای آن‌ها راحت‌تر کنیم تا بازی‌های آینده بتوانیم به آن‌چیزی که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه از همین حالا همه باید اراده کنیم برای بازی بعد با ذوب‌آهن، تا بتوانیم در حد زیادی مشکلات‌مان را ترمیم کنیم، گفت: انشاءالله از بازی بعد بتوانیم به جدول برگردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید در نیم‌فصل دوم به مشکل بخورید، افزود: سعی ما این است در این ۳ بازی سنگین باقیمانده تا نیم‌فصل، امتیازات خوبی کسب کنیم. منظور از ظرفیت‌های جدید، ترمیم تیم در نیم‌فصل است.

جلالی در پاسخ به سئوالی درخصوص داوری بازی با شهرخودرو گفت: بازی خیلی پرفشاری بود و درگیری‌های زیادی داشت. در یکی دو صحنه هم اشتباهاتی پیش آمد، اما در مجموع داور، قضاوت خوبی کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.