سرمربی شهروند ساری گفت: شهروند و نساجی تنها دلخوشی مردم مازندران بوده که مسئولان باید از آن‌ها حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن خبیری سرمربی شهروند ساری، گفت: همان طور که با بازیکنانم صحبت کرده بودم، می‌دانستم بازی سختی مقابل اهورا بهبهان پیش رو داریم، چون این تیم دفاع مطلق انجام می‌دهد. در این کار مهارت داشته و ضد حملات خطرناکی به تیم حریف می‌زند.

او افزود: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم تا به ثمر رساندن گل اول صبور باشید و همان طور که شاهد بودید ما امروز ۲۰ موقعیت گلزنی را از دست دادیم که مقداری استرس و فشار باعث هدر رفتن این موقعیت‌ها شد.

خبیری گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تیم بسیار جوانی داریم. امروز کاپیتان با تجربه تیم مان طا‌ها مرتضوی که حضورش می‌توانست خیلی به ما کمک کند، در ترکیب نبود، ولی جوان‌ها توانستند خیلی خوب جای خالی او را پر کنند. خیلی مصمم و با انگیزه بازی کردیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی شهروند ساری افزود: این ۳ امتیاز را با عشق و قلبم از طرف همه عوامل باشگاه تقدیم هواداران عزیز شهروند و مردم ساری می‌کنم که واقعاً جای آن‌ها در قلعه عقاب‌ها خالی است.

او بیان اینکه من مدت یک ماه است که به مازندران آمدم و در این مدت یک نفر از بیرون نیامده تا جویای احوال شهروند باشد، گفت: آقای نجاریان به تنهایی بار این تیم را به دوش می‌کشد و ما هم مطمئناً او را تنها نخواهیم گذاشت و تا روز آخر پشت او هستیم.
 
خبیری گفت:من پنجمین استانی هست که در آن سرمربی بوده و هنوز منتظرم یک نفر از اداره ورزش و هیات فوتبال استان برای خوش آمدگویی بیاید.

خبیری افزود:در تمام این ۶ بازی میانگین سنی تیم ما زیر ۲۳ سال بوده و میدان دادن به بازیکن ۱۸ و ۱۹ ساله در لیگ برتر، شهامت می‌خواهد، ولی بازیکنان جوانم با اقتدار گلزنی می‌کنند و پاس گل می‌دهند.

سرمربی شهروند ساری گفت: باشگاهی را در لیگ دسته دوم فوتسال کشور سراغ دارم که یک میلیارد هزینه کرده تا به لیگ دسته اول صعود کند، اما شهروند ساری که ۲۵ سال در لیگ برتر سابقه دارد و برند و اعتبار فوتسال شمال ایران است، هیچ حمایتی از طرف مسئولان نمی‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.