نساجی قائمشهر در اولین بازی با هدایت مجید جلالی با نتیجه یک بر صفر به تیم شهرخودرو مشهد باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نساجی قائمشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اولین بازی با هدایت مجید جلالی با نتیجه یک بر صفر به تیم شهرخودرو مشهد باخت.

قائمشهری‌ها بازی را با احتیاط و بسته شروع کردند به طوری که با تمامی نفرات در یک سوم دفاعی و پشت محوطه جمع می‌شدند.

آن‌ها چشم به ضدحملات دوخته بودند تا شاید بتوانند به گل برسند، اما این حربه کارساز نشد.

اصرار مشهدی‌ها به نفوذ از جناح راست، سرانجام در دقیقه ۳۰ به بار نشست و شهرخودرو روی نبوغ امین قاسمی نژاد، هافبک میانی مازنی خود از زوایه بسته دروازه نیما میرزازاد را باز کرد.

نساجی با شروع نیمه دوم از لاک دفاعی خارج شد تا بتواند گل خورده را جبران کند، اما این تیم توان و نیروی لازم را برای گشودن حریف در نیمه دوم که شاهد بازی متعادلی از دو تیم بودیم، نداشت.

نساجی که با ترکیب نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، علی داوران، روزبه شاه‌علی‌دوست، میلاد کمندانی، مهرداد بایرامی، امیرحسین یحیی زاده، محمدمهدی نظری از ابتدای بازی به میدان رفته بود با شروع نیمه دوم دست به تغییر در ترکیب خود زد.

کریم اسلامی به‌جای امیرحسین یحیی‌زاده از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. عرفان گل‌محمدی و حسن نجفی هم به ترتیب از دقیقه ۶۳ به‌جای میلاد کمندانی و آرمان قاسمی به میدان آمدند.

بازی سرد و کسل کننده شهر خودرو و نساجی در نیمه دوم چنگی به دل نمی‌زد و شرایط به سود مشهدی‌ها پیش رفت. نساجی که هم همچنان از نداشتن یک مهاجم خلاق و گلزن محروم است، نتوانست کار خاصی انجام دهد.

در ادامه هم مجید جلالی دو تعویض دیگر انجام داد. در دقیقه ۷۵ ایوب کلانتری به‌جای روزبه شاه‌علیدوست و از دقیقه ۸۲ بهزاد داوودی به‌جای محمدمهدی نظری وارد مسابقه شدند.

حملات جدی نساجی برای دست یافتن به گل مساوی خیلی دیر شروع شد.

آن‌ها از دقیقه ۸۰ تا پایان بازی یعنی دقیقه ۹۵ فشار بیشتر و جدی تری روی دروازه شاگردان مهدی رحمتی وارد کردند، ولی نتیجه خاصی از این‌حملات نگرفتند تا بازی یک بر صفر به سود شهرخودرو پایان یابد.

مجید جلالی این روز‌ها باید از نظر روحی روی تیمش کار کند تا عادت به باخت را از نساجی دور کند.

هواداران پرشور نساجی هم باید کمی صبور باشند تا اندیشه‌های جلالی که مربی پرتجربه‌ای در لیگ برتر به بار بنشیند.

نساجی به طور قطع و یقین نیاز به تقویت دارد تا با ورود چند مهره تهاجمی و گلزن در نیم فصل، ضعف گلزنی را برطرف کند.

نماینده فوتبال مازندران در شش هفته اخیر لیگ برتر فوتبال کشور، ۵ برد و تنها یک مساوی کسب کرده و با ۹ امتیاز در مکان چهاردهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات، قرار داد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.