شیرخانی از لزوم توجه شهروندان به مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی گاز و برق با توجه به برودت هوا خبر داد.

شیرخانی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: سوخت ۹۰ درصد نیروگاه‌های کشور فسیلی و عمدتاً گازی است.

او ادامه داد: با توجه به برودت هوا و ورود سامانه سرمایشی به کشور، طی دو هفته آینده متاسفانه با چالش تامین برق مواجه هستیم به همین منظور از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم با مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی گاز و برق ما را در تامین رفاه و پایداری این انرژی‌ها همراهی کنند تا اختلالی در زندگی و کار شهروندان به وجود نیاید.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار کرد: با تلاشی که همکاران ما دارند ، استان ایلام جزو معدود استان‌هایی است که طی هفته‌های گذشته خاموشی اعمال نشده است.

او مطرح کرد: ما تمامی تدابیر و توان خود را به کار گرفته ایم و روشنایی معابر را تعدیل کرده و روشنایی معابر غیرضروری، پارک‌ها، میادین و مناطقی که روشنایی برای آن‌ها غیرضروری بوده را کاملا خاموش کرده‌ایم تا با قطعی برق مواجه نشویم.

شیرخانی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم با ما همکاری کرده و با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی و کم کردن یک درجه دمای محیط ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.