شمس اللهی گفت: با اتمام کار گازرسانی به سه روستای شهرستان بدره، این شهرستان به عنوان شهرستان سبز استان ایلام شناخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با اتمام عملیات شبکه گذاری داخلی و شروع نصب علمک در سه روستای باقیمانده، بدره به عنوان سومین شهرستان سبز استان در مصرف انرژی معرفی شده است.

اوبیان کرد: با ابلاغ پیمان و شروع عملیات اجرایی نصب علمک در سه روستای باقیمانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر و جابر، ۱۰۰ درصد شهر‌ها و روستا‌های قابل گازرسانی شهرستان دارای شبکه گاز طبیعی بوده و این شهرستان از نظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: شهرستان‌های ایوان و مهران نیز با اتمام عملیات گازرسانی در آن‌ها از شهرستان‌های سبز استان می‌باشند که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ عملیات اجرایی گازرسانی در آن‌ها به اتمام رسیده است و در زمره شهرستان‌های سبز استان قرار دارند.

شمس اللهی عنوان کرد: ۲۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز امسال در استان اجرا شده و در این مدت (ابتدای سال تا کنون) ۶۹۰ انشعاب و ۲ هزار و ۱۰۰ اشتراک جدید گاز اجرا و نصب شده است.

او با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم تاکید دارد، اضافه کرد: اکنون ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان ۹۳ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۵۷ روستای دیگر تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: توزیع گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.