فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سنندج خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در پی افزایش سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان سنندج، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد سارق با شکستن شیشه و حفاظ آهنی و تخریب قفل انباری و منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد:با تلاش ماموران پلیس آگاهی سارق سابقه دار و حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره شناسایی و دستگیر شد.

سردار آزادی با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم توسط ماموران پلیس آگاهی افزود: سارق با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران  به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر و توقیف ۲ خودرو در این عملیات گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.