فرمانده انتظامی مریوان گفت:با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی سارقان یک دستگاه کامیون حامل بار تخم مرغ در شهرستان مریوان شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ کامبیز رستم‌نیا فرمانده انتظامی مریوان گفت: در همین راستا و با اشراف اطلاعاتی ماموران سارق اموال مسروقه حین فروش تخم مرغ در یکی از محلات مریوان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

او افزود: پس از شناسایی محل دپوی اموال مسروقه مالخر در محلی که اقدام به فروش تخم مرغ فاقد مجوز می‌کرد،دستگیر شد و پس از تحقیقات تخصصی به عمل آمده مشخص شد این اموال سرقتی را از ۲ نفر در یکی از شهرک‌های حاشیه مریوان تهیه کرده است.

رستم‌نیا افزود: متهم و ۲۲۲ کیلوگرم تخم مرغ مسروقه برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی تحویل داده شد و در نهایت همدست وی نیز در تحقیقات تخصصی صورت گرفته نیز شناسایی و دستگیر شد.

او تاکید کرد: سارقان اعتراف کردند که یک ماه پیش در مسیر سنندج - سروآباد اقدام به سرقت مسلحانه یک کامیون حامل بار تخم مرغ به مقدار چهار هزار و۲۸۲ کیلوگرم کرده و تخم مرغ‌ها را به فروش رسانده و خودرو را در جاده سروآباد - کامیاران رها کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.