افتتاح ۱۸ پروژه بخش کشاورزی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : ۱۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم دارایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت : در دهه فجر امسال ۱۸ طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال واشتغالزایی ۱۵۳ نفر به بهره برداری می‌رسد.

او این پروژه‌ها را شامل اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و احداث کانال، احداث گلخانه، احداث سردخانه، احداث کارخانه رب گوجه فرنگی، احداث جایگاه پرواربندی بره، گوسفند داشتی، گوساله پرواری و پرورش اسب دانست.

دارایی در مورد مشخصات کلی پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان کرمانشاه در دهه فجر ۹۹ افزود: از ۱۸ طرح یادشده ۳ طرح در خصوص اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، یک طرح در خصوص احداث و مرمت کانال‌های خسارت دیده ازسیل در روستای گلالی هفت آشیان، ۴ طرح در خصوص احداث گلخانه، یک طرح در زمینه سردخانه بالای صفر درجه سانتیگراد، یک طرح در خصوص احداث کارخانه رب گوجه فرنگی پرامان و ۸ مورد در خصوص احداث جایگاه پرواربندی بره، گوسفند داشتی، گوساله پرواری و پرورش اسب است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: فعالان بخش‌های کشاورزی و دامپروری با استفاده از تمامی امکانات موجود و در راستای حفظ استقلال و خودکفایی کشور در عرصه تولید محصولات مختلف تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: نهضتی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

دارایی از دیگر برنامه‌های این شهرستان در ایام ا... دهه مبارک فجر به برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب و غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار پاک شهدا اشاره کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.