مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در طرح اقدام ملی مسکن استان هدفگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ابراز داشت: آورده اولیه برای متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ میلیون ریال است و متقاضیان تا پایان دی ماه فرصت پرداخت دارند.

او ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن افرادی هستند که فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن از جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر، بیشتر متقاضیان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد.

غنیان تصریح کرد: امید است با اجرای طرح اقدام ملی مسکن بخشی از مشکلات جامعه کارگری در بخش مسکن رفع شود.

او  گفت: طرح اقدام ملی مسکن مربوط به دهک‌های سه تا پنج است و برای تخصیص زمین وجه گرفته نمی‌شود و در این طرح ۴۰ درصد قیمت تمام شده ساخت خانه تسهیلات است و ۶۰ درصد قیمت تمام شده خانه طی ساخت باید به وسیله متقاضی پرداخت شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.