مردم سمنان مطالبات جدی زیادی در حوزه راه دارند/جاده فیروزکوه سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: ما مشکلات تامین اعتبارات داریم اما به واقع ایران کشوری نیست که منابع اندکی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شوای مسکن استان گفت: بیشترین میزان مطالبه گری مردم در سمنان، مهدیشهر و سرخه مقوله راه و شهرسازی است.

او افزود:  در سمنان پروژه های زیادی معطل مانده اند که عمدتاً اعتبار ندارند و هم چنین  بیمارستان ۸۵ تخت خوابی مهدیشهر ۱۰ سال است که معطل مانده و قرار است در دهه ی فجر امسال با تاخیر افتتاح شود.

گلرو ابراز داشت: جاده فیروزکوه- سمنان به قتلگاه مردم تبدیل شده است و بسیاری جان خودشان را در این محور از دست داده اند و هر زمان در این مسیر به سمت تهران تردد می کنیم شاهد تصادفات هستیم و شهرک صنفی مهدی شهر ده سال است که بلاتکلیف مانده و قرار است زمینی به آنها بدهند چرا این اقدامات انجام نمی شود؟

گلرو با بیان اینکه ما مشکلات تامین اعتبارات داریم اما به واقع ایران کشوری نیست که منابع اندکی داشته باشد ادامه داد: در ابتدای تصدی گری نمایندگی سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیران حوزه عمرانی سمنان نشستی داشتیم و در آن نشست نیز مطرح شد که بیشترین مشکلات این منطقه در حوزه راه و شهرسازی است که برای مثال می توان به ورودی شهر سمنان اشاره کرد ، این بهسازی ورودی شهر را چه کسی جز راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای باید انجام دهد؟

نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر امروز برای مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده است گفت:  مردم سمنان مطالبات جدی زیادی در حوزه راه دارند که یکی از آنها ، کریدور شمال به جنوب و محور فیروزکوه به سمنان است که می تواند شمال را به جنوب متصل و سمنان را از این منظر، از بن بست خارج کند.

او در پایان ابراز داشت:  ازسوی دیگر محور کیاسر و همچنین دوآب به مهدیشهر نیز با مشکلاتی روبرو است که در کنار محور سمنان- معلمان می بایست مد نظر مسئولان استانی و کشوری در وزارت راه قرار گیرد.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: مطالبه گری ، حوزه راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار