معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها در سه خیابان واقع در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها در بافت مرکزی کرمانشاه از اول بهمن‌ماه خبر داد.

او گفت : در معابر شهر هسته مرکزی شهر کرمانشاه، افزایش تردد‌ها را داریم و از طرفی در دو ماه پایانی سال با توجه به خرید‌های نوروزی این میزان تردد‌ها معمولا افزایش پیدا می‌کند که این معابر پاسخگوی این میزان از حجم سفر‌های روزانه به این خیابان‌ها نیست.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: با تصویب شورای عالی ترافیک استان از اول بهمن ماه طرح زوج و فرد در سه خیابان که در هسته مرکزی مجاور هم هستند، اجرا می‌شود.

غلامی افزود: طرح زوج و فرد اصفهان به خیابان‌های «مدرس» از همان ابتدای میدان آزادی تا سه‌راه شورا، «کوهساری» از تقاطع کارگر یک تا میدان فاطمیه و «جلیلی» از تقاطع آیت‌الله جلیلی به سمت سه‌راهی لشکر منتهی می‌شود.

او ادامه داد: ورود به این سه خیابان و حتی ورودی‌های آن‌ها در قالب طرح زوج و فرد و متناسب با رقم سمت راست پلاک وسیله نقلیه مجاز خواهد بود.

غلامی گفت: ممنوعیت تردد برای خودرو‌هایی که پلاک هماهنگی با روز‌های زوج یا فرد یعنی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به‌عنوان روز‌های زوج و یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه به عنوان روز‌های فرد؛ را ندارند، از ساعت سه بعدازظهر تا هشت شب است.

او افزود: همشهریان برای عزیمت به معابر هسته مرکزی شهر کرمانشاه طوری برنامه‌ریزی کنند که با این محدودیت‌ها مواجه نشوند حتی کسانی که از شهرستان‌ها قصد سفر به مرکز استان را دارند اگر نیاز است به این سه خیابان ورودی داشته باشند سعی کنند در روز‌هایی سفر کنند که با این محدودیت‌ها مواجه نشوند و مجاز به ورود به خیابان‌های مذکور باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.