۲ کشته و چهار زخمی در یک حادثه رانندگی/کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز

رئیس فوریت‌های پزشکی روانسر گفت: تصادف در جاده روانسر به کرمانشاه در محدوده «سراب جاوری» ۲ کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث عظیمی رئیس فوریت‌های پزشکی روانسر گفت : در تصادف جاده روانسر به کرمانشاه که حدود ساعت هشت صبح امروز بین ۲ دستگاه خودروی نیسان یخچالدار و سواری پژو ۴۰۵ روی داد، متاسفانه ۲ نفر در دم جان باختند.

او گفت : در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از آنان توسط فوریت‌های پزشکی روانسر و ۲ نفر دیگر نیز توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شدند.

قاسم رضایی مقدم رئیس پاسگاه پلیس راه روانسر به پاوه با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راه است، گفت: محدوده سراب جاوری یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است که در سال‌های اخیر اقداماتی برای ایمن سازی آن انجام شده، اما ضروری است که اقدامات بیشتری انجام شود تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم .

۱۲ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز و هفت عدد فن خنک‌کننده کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز و هفت عدد فن خنک‌کننده به ارزش ۱۶ میلیارد ریال و باتلاش ماموران خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: پس از اطلاع ماموران شهرستان کرمانشاه از وجود یک مزرعه استخراج بیت کوین در روستای «حجت آباد»، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پاسگاه «قزانچی» با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مزرعه استخراج بیت کوین شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۱۲ دستگاه ماینر و هفت عدد خنک کننده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۶ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 دلیری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد .

کشف ۱۴ هزار تن ذرت علوفه‌ای احتکار شده در روانسر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۴ هزار تن ذرت علوفه‌ای احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان روانسر خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع پلیس روانسر از وجود یک انبار محل احتکار نهاده‌های دامی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی روانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۱۴ هزار تن ذرت علوفه‌ای احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 جاویدان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را جزو اولویت‌های اصلی پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به پارسال در این بخش‌ها رشد داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.